top of page
NB: GRATIS LEVERING VED +600 KR
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
-
Jeg oplever problemer med betaling når jeg skal tjekke ud.Siden 1. januar 2021 er det blevet en anelse mere besværligt at handle på nettet, til gengæld er det også blevet meget mere sikkert. Hver onlinetransaktion skal nemlig gennem to-trins-autentifikation, hvis beløbet overstiger 225 kr. Det betyder, at du vil blive bedt om at godkende handlen enten med en SMS-kode, som du får tilsendt fra din bank eller Nets, eller med dit Nem-ID når du tjekker ud fra www.hjelholtshop.dk. Vi anbefaler alle at downloade Nem-IDs nøgleapp der kan findes her. Det er det sikreste, det suverænt hurtigste, man behøver ikke at have sit nøglekort ved hånden og man løber aldrig tør for nøgler. De nye retningslinjer om sikker onlinehandel kommer fra EU, og I kan læse mere om dem hos finanstilsynet her. Tiltagene er altså ikke noget vi har valgt for at gøre det ekstra besværligt for jer - de er kommet helt automatisk og vi har ikke noget at skulle have sagt, men støtter selvfølgelig op om tiltaget for større sikkerhed. Hvis du skulle opleve problemer med at få din betaling igennem (og har forsøgt med nøglekort), må vi bede dig om at tage kontakt til din bank. Lovgivningen er nemlig rettet mod bankerne, og det er op til hver enkel bank at afgøre, hvilken form for autentificering de vil gøre brug af. Da processen kan variere fra bank til bank, kan vi desværre heller ikke præsentere en generel løsning for folk der oplever problemer med betaling. Vi kan bare konstatere, at tingene generelt virker, og vi har succes med at modtage betalinger fra de fleste banker. Skulle der være yderligere problemer, er i velkomne til at sende en mail på kontakt@hjelholtshop.dk, eller ringe på 6225 1592 - så prøver vi at finde en løsning. Vi arbejder benhårdt på at få implementeret MobilePay som betalingsløsning, men pt. er dette ikke muligt med den software vi har brugt til at bygge vores hjemmeside. Vi håber på forståelse herfor, og håber at I indtil da vil holde jer klar med nøglekort/SMS-kode/nøgleapp når I skal handle med os :-)
-
Jeg har tidligere købt garn og mangler nu et enkelt bundt, kan jeg bestille fra samme partinummer?"Ja! Når du har valgt de produkter, du skal bruge, kan du trykke på kurven for at komme ind og se indholdet af den. Under indholdet af kurven er der to knapper, en hvor du kan indtaste kuponer og en hvor du kan knytte en kommentar til din ordre. Her kan du skrive, hvis du eksempelvis har ønsker til et specifikt partinummer, for at sikre 100% overenstemmelse i farve og kvalitet.
-
Kommer alle jeres garner på webshoppen?Med tiden, ja. Men da vi stadig øver os på at være digitale og den administration der følger med, har vi besluttet at udvide onlinebutikken i takt med at vi bliver bedre. Til at starte med skal I nok forvente, at der cirka vil komme et nyt produkt online hver 1-2 uger. Indtil dit ønskeprodukt kommer online her på siden, vil vi med glæde byde jer velkommen i vores fysiske butik på Svendborg Landevej 43, 5884 Hesselager, hvor hele vores produktsortiment ligger, eller henvise til vores meget kompetente forhandlere, der er placeret rundt om i hele landet. Den fulde forhandlerliste ligger her.
-
Mit yndlingsgarn i min yndlingsfarve er udsolgt - hvornår kommer der på lager igen?Det dårlige iværksættersvar; hurtigst muligt, men det varierer. Vores uldspinderi råder pt. over én spindemaskine og med et bredt produktsortiment, lønspinding og mange forhandlere kan der godt være lidt ventetid på udsolgte farver. Med de garntyper, hvor vi har ulden på lager kan vi være heldige at have det produceret allerede 1-2 uger efter, men i travle periode, hvor vi mangler uld kan der for nogle særlige farver godt forekomme ventetid på 8-12 uger. Så vi anbefaler at se vores farveskala efter, om ikke der skulle være en lignende der kunne bruges, alternativt opdaterer vi hele tiden vores webshop og giver også lyd fra os på Instagram, @hjelholtsuldpinderi, om hvornår der er fyldt op på lageret igen.
-
Andre spørgsmål?Tøv ikke med at ringe til os på 6225 1592 eller skriv en e-mail på kontakt@hjelholtshop.dk.
bottom of page